zondag 8 december 2013

Nieuwe producten

Ik heb me weer laten verleiden om een paar nieuwe producten aan te schaffen. De kastanjebloem kocht ik bij de Bio Planet, de rest bestelde ik via body&fitshop.nl.

Kastanjebloem : gaat oa door de herfstcake (Bio-planet)
Psylliumvezels of vlozaad : bevorderd de spijsvertering en is goed voor de darmen 
Rijstpoeder : is nieuw voor mij dus daar gaan we nog even wat opzoekwerk voor moeten verrichten :)
Incabessen (gedroogd) : lekker als tussendoortje of door dessertjes, rijk aan vitamine B 
Moerbeien (gedroogd) : heerlijk zoet en erg rijk aan vitamine C 
Rauwe cacaopoeder : Rijk aan anti-oxydanten
Rauw kokosmeel : lekker voor koekjes en brood
Stevia met smaakjes : Ik kocht de smaken vanille, hazelnoot en dark chocolate. De vanille vind ik heerlijk in een kop 1/2 l warm water en 1/2 geperste citroen. De anderen gaan door de kwark, yoghurt, ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten