maandag 9 december 2013

Pasta zonder calorieën

Bij body&Fitshop vond ik laatst een pasta zonder calorieën. Ik hou erg van de textuur van pasta maar de calorieën lopen dan altijd zo snel op in een gerecht. Ik was dus niet te houden om dit eens uit te proberen, en ik moet zeggen, het viel best mee. De pasta zelf heeft weinig smaak. Je moet dus wel een lekkere saus erbij maken maar dat mag geen probleem zijn. De Slim Pasta is gemaakt van een plantaardige vezel uit de konjac plant. 

Hier de kenmerken op een rijtje:
- Volledig koolhydraatvrij, vetvrij, suikervrij en gluten
- Slechts 12 kcal per 100 gram
- Zeer rijk aan vezels
- Geeft tot 4 uur lang een verzadigd gevoel
- Goed voor het cholesterolgehalte*
- Helpt om af te vallen zonder streng dieet
- Geschikt voor mensen met glutenintolerantie
- Geschikt voor vegetariers


Ze zijn beschikbaar in fettuccine, spaghetti, penne en rijst. Voorlopig heb ik de eerste 2 getest. Die waren lekker met een tomatensaus met veel groenten en wat kip erdoor. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten